פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

04-866-6644
052-3888861
04-866-6644

 

התקנת דיבוריות לרכב מחיר

דיבורית לרכב – לנהוג ולדבר בצורה בטוחה

מצב הפקקים ועומסי התנועה הופכים קשים יותר מדי שנה, מה שמאריך באופן משמעותי את הנסיעות שלנו בשגרה, ואת משך הזמן בו אנו נמצאים ברכב ולכן רבים מאתנו מבצעים שיחות רבות בנייד בזמן הנהיגה. שיחות בזמן נהיגה הן יעילות ומאפשרות לנו לנצל את הזמן בצורה טובה יותר ולערוך שיחות עם משפחה, חברים, שיחות בענייני עבודה, לקדם עניינים אישיים, ועוד. על מנת לאפשר זאת מבלי לפגוע בבטיחות הנסיעה או לעבור על החוק, כדאי ומומלץ לבצע התקנת דיבורית. התקנת דיבורית לרכב היא הדרך הטובה, הבטוחה והיעילה ביותר, כדי לאפשר ניהול שיחות מהנייד בזמן נסיעה.

ליצירת קשר לחצו כאן 04-8666644

סוגי דיבורית לרכב

התקנת דיבוריות רבות כוללת פונקציות שימושיות, שמשפרות את בטיחות הנסיעה ומשפיעות על שימוש נוח ויעיל. התקנת דיבוריות לרכב מתבצעת בשני אופנים עיקריים – דיבורית קבועה ברכב, או דיבורית ניידת:

 

דיבורית קבועה לרכב – כשמה כן היא. היא מצריכה התקנה קבועה ומקצועית. במקרים מסוימים היא מתחברת עם סטנד מיוחד לפנל המרכז, ובמקרים אחרים היא מצריכה קידוח לדשבורד של המכונית. דיבורית קבועה מתחברת לרשת החשמל של הרכב ובדרך כלל היא כוללת בעצם מכשיר נוסף עם כרטיס סים משל עצמו. המכשיר נדלק אוטומטית כשמתניעים את הרכב, והופך להיות זמין ונגיש משך כל הנסיעה. זוהי אופציה טובה ונוחה  מכיוון שאין צורך בחיבורים, כבלים, טעינה וסטנדים שזזים, מתנתקים וחוסמים חלק משדה הראייה של הנהג. דיבורית קבועה מאוד נוחה ופונקציונאלית לתפעול בזמן נהיגה, היא מומלצת בחום לנהגים שנמצאים הרבה זמן ברכב או לנהגים שמרבים לדבר בזמן נהיגה.

 

דיבורית ניידת לרכב – מצריכה סטנד משל עצמה, בדרך כלל נקנה בנפרד, ולכן חשוב לוודא שהוא מתאים להצמדה ברכב ומתאים להחזיק את הנייד באופן בטוח ומבלי להזיק לו. דיבורית ניידת מצריכה מתאם לשקע המצית וכבל על מנת לאפשר טעינת הנייד בזמן נסיעה. היא בדרך כלל כוללת רכיב מיקרופון שנהוג לשים אותו על המגן שמש. אפשרות זו היא אומנם נפוצה, פרקטית ולא יקרה, אך היא לא אסתטית ולא תמיד יציבה ונוחה לתפעול. דיבורית ניידת היא קטנה, אינה שוקלת הרבה, ולכן קל להעביר אותה מרכב לרכב. דיבורית ניידת מאפשרת לכם שימוש בנייד שלכם, אין צורך במכשיר וכרטיס נוספים ובכך חוסכת עלויות.

 התקנת דיבוריות לרכב מחיר

אם אתם מחפשים התקנת דיבורית לרכב מחיר הינו רק פרמטר אחד שיש לבחון לצד פרמטרים נוספים. ולכן חשוב לא פחות לפנות לחנות מתמחה ומקצועית בתחום על מנת לבצע התקנה המתחברת אל מערכות החשמל של הרכב באופן תקין ומבלי להזיק לרכב עצמו. חברת ניסים בלילה אביזרי רכב היא המקום הנכון להיעזר בשירותיו. החברה הוקמה בשנת 1974 ומאז שירתה אלפי לקוחות מרוצים מאזור הצפון וחיפה. לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף על התקנת דיבורית לרכב בחיפה. תוכלו גם ליצור אתנו קשר בטלפון – 04-8666644

 

no-lazy