פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

04-866-6644
052-3888861
04-866-6644

 

התקנת דיבורית לרכב בחיפה

דיבורית לרכב – מאפשרת לנהג לדבר ולנהוג בטוח

כיום נושא השיחות בזמן נהיגה נמצא בראש סדר העדיפויות של גורמי אכיפת החוק. לכן חשוב מאוד להתקין דיבורית לרכב, על מנת שלא נצטרך להתעסק עם הנייד בזמן נהיגה ועדין נוכל לבצע שיחות, ולנהוג בצורה שקולה ואחראית כחוק. כדי ליהנות מהתקנה איכותית ומקצועית מומלץ להגיע לחנות אביזרי רכב מוכרת ובעלת מוניטין בתחום זה. התקנת דיבורית קבועה לרכב כרוכה בחיבור המכשיר אל מערכת החשמל של הרכב, בחיבור לפנל הקדמי או בקידוח על מנת לחבר את התושבת אל הדשבורד בצורה חזקה ויציבה. דיבורית קבועה אומנם עולה כמה מאות שקלים, אך השמע שלה איכותי מאוד והיא נוחה ומותאמת לשיחות בזמן נהיגה.

ליצירת קשר לחצו כאן 04-8666644

התקנת דיבורית ניידת מסוג בלוטוס היא גם כן אפשרות זמינה. היא בדרך כלל זולה יותר, אם התיאום שלה לרכב כרוך במציאת סטנד מתאים לנייד, כבל מטעין המתחבר אל מצת הרכב ומיקרופון או תצוגה קטנה המתחברים אל מגן השמש בדרך כלל. זהו פתרון זמין, אך הוא פחות נוח ואיכותי מדיבורית קבועה לרכב.

 התקנת דיבורית לרכב בחיפה

דיבורית לרכב – כיצד והיכן כדאי להתקין?

מחירי ההתקנה אינם יקרים יחסית ולכן כדאי להקדיש זמן ולפנות אך ורק לחנות מקצועית שתתאים לכם את הדיבורית הנכונה ואף תתקין אותה במידת הצורך. התקנה טובה ומקצועית יכולה לעשות את כל ההבדל בין דיבורית איכותית שתשרת אתכם כהלכה בזמן הנהיגה לבין כזו שפחות. וסביר שלא תרצו למצוא את עצמכם באמצע הדרך מתקשים להשתמש בה או מתמודדים עם תקלות לא נעימות. חנות מקצועית תוודא עבורכם שהדיבורית שרכשתם מתאימה לנייד שברשותכם, וכמו כן תעניק לכם שירות מקצועי ואחריות גם לדיבורית עצמה וגם להתקנה.

זקוקים לשירותי התקנת דיבורית לרכב בחיפה? חברת ניסים בלילה אביזרי רכב ידועה מוכרת היטב לתושבי חיפה והקריות והיא המקום הנכון למצוא זאת.. בחברה מושם דגש על שירות איכותי לכל לקוח, החל מייעוץ והכוונה, ועד התאמה אישית והתקנה איכותית. החברה מקפידה לעבוד עם חברות מוכרות ומותגים איכותיים בעולם אביזרי הרכב, לרבות דיבוריות לרכב. לחצו כאן כדי להתרשם מהמוצרים והשירותים המוצעים על ידינו, או צרו אתנו קשר בטלפון – 04-8666644

 

no-lazy